___________________ قوانین پلیس و مدیران انجمن ___________________
::: در حال بارگيري لطفا صبر کنيد :::
زمان جاري : جمعه 14 اردیبهشت 1403 - 9:53 قبل از ظهر
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم
::: در حال بارگيري لطفا صبر کنيد :::
صفحه اصلي / قوانین / ___________________ قوانین پلیس و مدیران انجمن ___________________
ارسال پاسخ جديد
___________________ قوانین پلیس و مدیران انجمن ___________________
تعداد بازديد : 23
mb74
آفلاين



ارسال‌ها : 4
عضويت: 11 /8 /1392
مرورگر من
___________________ قوانین پلیس و مدیران انجمن ___________________

اصولا اخطار فقط در مواقع ضروری باید داده بشه. نه برای هر پستی اخطار بدید.

تعداد اخطار ها برای هر پست فقط یک بار اخطار و طبق قوانین می باشد

به جز مواقعی که کاربر موجب به هم زدن نظم انجمن بشه یا بطور مستقیم به کسی توهین نکرده بیشتر از 1 اخطار به کسی ندهید.

همیشه و همیشه و همیشه اول تذکر بار دوم هم تذکر بعد اخطار

کاربران عزیز هم این همه پست حذف نکنید.

کسی هم درخواست حذف اخطار به من نده من هیچ اخطاری رو پاک نمیکنم.

اخطار شما فقط و فقط بعد از گذشت 3 ماه از آخرین اخطار و در صورتی که همه مدیران از شما راضی باشند پاک خواهد شد.

بزودی یک قسمت برای معرفی سایت و وبلاگ شما و یک قسمت برای تبادل لینک ایجاد خواهد شد.

امکان ارسال پاسخ در پست های قفل شده از امروز فقط به مدیر کل انجمن و معاون تعلق داره و کلیه سمت های دیگه این امکان ازشون گرفته خواهد شد چون یک پست رو من قفل میکنم میبینم شده چت روم مدیران.


به امید ایجاد محیطی کاملا دوستانه که نیازی به پلیس و ناظم در انجمن نباشد.

====================================================
تاپیک های پیشنهادی :

قوانین کلی انجمن
=====================================================

شنبه 11 آبان 1392 - 16:24
ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش






برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


صفحه اصلي سايت صفحه اصلي انجمن قوانين ارتباط با ما بازگشت به بالا

Email :yourmail@mail.com